Kategorie: Wszystkie | nagłówki z winx na twojego bloga.
RSS
poniedziałek, 02 marca 2015
LOOOOOOL xddddd haahahaah

No ja tu piszę oczywiście nowe notki, no tak powaznie jest i wgl, ja was nie opuściłam hahahahahaahaha winx nananana boże 5 lat temu winxami się bawiłam xddd

12:03, stokrotkapolnalps
Link Dodaj komentarz »
środa, 30 marca 2011
Coś do: Stellunia123

Teraz parę ciepłych słówek do: Stellunia123. Po prostu: O-D-C-Z-E-P S-I-Ę!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Usunęłam twoje komentki od razu jak je zobaczyłam. Może skrytykuj swój "denny" (jak to do mnie mówiłaś) nick. Nie podo ba ci się mój blog? Jak nie - to nie odwiedzaj Nie masz własnego bloga? Bo nie umiesz nawet zrobić. :D xD. Wiesz co znaczą te buźki? Są roześmiane. Śmieją się z ciebie. Nie umiesz założyć bloga? To się naucz xD.

 

 

Ok. To było do: Stellunia123, nie do was, ok? Tylko i wyłącznie do: Stellunia123. Usunęłam jej komentki. Mam nadzieję, że nie widzieliście.

Bloom 3d Pa, pa! :) ;)

Tagi: do kogoś
18:24, stokrotkapolnalps
Link Komentarze (2) »
Coś nowego. Kilka moich robótek.

Avatar Flory  Kliknij na obrazek (ten avatar z Florą), a uruchomi się/otworzy się mój drugi blog o Winx. Zachęcam do wejścia! Są tam nowe gadżety np.: licznik odwiedzin, odmierzacz do wakacji i nowe tło, i nowy tytuł, i w ogóle nowe rzeczy. Kończę, kończę bo trudno jest pisać na 5-ciu blogach jednego dnia, a ten blog trzeba było odświerzyć. Pa, pa!

PS: Rysunek na pożegnanie!

Flora charm  Dzisiaj, Flora rządzi!

sobota, 05 marca 2011
Dawno mnie nie było...

     

 

Tagi: filmiki
11:36, stokrotkapolnalps
Link Dodaj komentarz »
środa, 12 stycznia 2011
Magica avventura nowości

Właśnie skończyłam oglądac magica Avventura. Mówię wam! Świetna!

Wszystko co mam z magicy avventura:

 

Layla and Stella

Giiiiiigant obrazek z kadrami z filmu STOKROTKAPOLNALPS

 

hghgh

Flora and Layla

Musa 3d Stella and Tecna

Bloom 3d

Musa and icelayla, Flora and stella are princess stokrotkapolnalps

winx splps

three splps

three  splps

musa 3d splps Bloom splps

Fotki są BY ME.

pozwalam kopiowac jak chcecie. Mialam dac wszysztkie, ale zdecydowałam, że lepiej będzie jak zostawię resztę na później. Bye, bye!

14:33, stokrotkapolnalps
Link Komentarze (1) »
niedziela, 09 stycznia 2011
Uwaga! Konkurs!

Zaplanowałam zrobienie konkursów pt.

"Najlepszy blog o winx"

"Najlepszy blog o zwierzakach"

Najpierw regulamin tego konkursu o winx:

1. Musi być o winx.

2. Musi byc prowadzony conajmniej od grudnia 2010.

3. Może byc nie tylko z www.blox.pl . Może byc nawet z www.bloog.pl, www.blog.onet.pl www.blogspot.pl itp.

4. Blogi z innych serwisów niż blox NIE będą miały mniejszych szans.

Teraz konkurs najlepszego bloga o zwierzakach:

1. Musi być o zwierzakach. Mogą byc to nawet LPS.

2. Musi byc prowadzony conajmniej od grudnia 2010.

3. Może byc nie tylko z www.blox.pl . Może byc nawet z www.bloog.pl, www.blog.onet.pl www.blogspot.pl itp.

4. Blogi z innych serwisów niż blox NIE będą miały mniejszych szans.

 

Na zgłoszenia do konkursów czekam do 05.02.2011r. pamiętajcie żeby napisac w komentarzu do którego konkursu się zgłaszacie i podajcie mi adres swojego blogu.

Nagrody (w obu konkursach są takie same):

1. m-sce  - dyplom, trzy pozytywne komentarze na twojego bloga.

2. m-sce  - dyplom, dwa pozytywne komentarze na twojego bloga.

3. miejsce  - dyplom, jeden pozytywny komentarz na twojego bloga.

4. miejsce  - dyplom. 

Czekam na zgłoszenia!

sobota, 08 stycznia 2011
Hello (po kilku miesiącach)...

Nie pisałam tu już... kilka miesięcy! Sorki. Dam dziś GIGANT galerię własnej roboty. Zobaczcie jakie Flory zrobiłam sama:

 jhjflora w kapeluszu   

;lkpo 

POWERXIX:

powerxix

 

 

][';\[];']

:

florusia

:

florkaa

.

Florka 

StelkaAnimek Stelli Flora believix Super grafika Flory

Macie jeszcze trzeci fragment z przemiany Bloom: To powerxix  Musy: fff   

Nie zapomnijcie o moich pozostałych blogach: 

www.fajnezwierzaczki.blox.pl

www.drugibloglps.blox.pl

www.wszystko111.blox.pl

KOMENTUJCIE!!!

 

czwartek, 21 października 2010
wpisik nr ...?

Kilka obrazków i spadam!

 

 

 

 
 
15:58, stokrotkapolnalps
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 11 października 2010
Przeróbki winx (bardzo ładne i staranne).

C:\Documents and Settings\sc\Moje dokumenty\Moje obrazy\nlooo.JPG 

17:11, stokrotkapolnalps
Link Dodaj komentarz »
środa, 06 października 2010
Winx Club "Magica Avventura"- parę fotek z filmu.

Siemano! Dziś będzie galeria wprost GIGANTYCZNA! A szczególnie jeśli chodzi o nowy film winx 3D "Magica Avventura". Galerię czas zacząć!!!

 hjhh

Teraz coś innego:

wallpaper 37

flora w kapeluszu        bloom w kapeluszu

 

18:20, stokrotkapolnalps
Link Komentarze (1) »
 
1 , 2 , 3